wtorek, 20 września 2016

20/09/2016: Think pink

        Na zakończenie letniego sezonu przygotowałam jeszcze dwie stylizacje Jedna z nich to ta, którą zobaczycie dziś, a następna ukaże się niebawem :) W późniejszym czasie zamierzam podzielić się z Wami moimi wspomnieniami z Cypru, ale najpierw postaram się skleić z tego wyjazdu jakiś film. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Przepraszam, za kolejną długą przerwę, ale ostatnio jest tak, jakby czas stanął w miejscu i nie chciał ruszyć..








bluzka-sh/sukienka-moda włoska %/ buty-Zara% /torebka, choker- Bershka/okulary, ramoneska-H&M

Zdjęcia: Maja Pinczewska




Kinga

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle spójnie, jak zwykle w stylu, który baaaardzo Ci pasuje!
    I buty znowu fajne :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz w kucyku i falowanych włosach.
    Już nie mogę się doczekać jak zobaczę filmik z Cypru, w przyszłości chciałabym się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurteczka ;P

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetnie wpasowuje się w mój gust. Kolorystyką jak i fasonami. Sukienka jest prześliczna. ;)

    zapraszam: http://lacylure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)